Recension: Barely Legal

Regi: David M. Evans
Manus: David H. Steinberg
Genre: Komedi
Medverkande: Erik von Detten, Tony Denman, Daniel Farber, Sarah-Jane Potts, Amy Smart, m.fl.


Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna film. Den handlar i stort sett om tre överkåta ungdommar som får för sig att spela in en egen porrfilm. Tycker att hela filmen i stort sett är helt värdelös, det är så uppenbart att storyn inte alls är genomarbetad och skådespelarinsatserna är totalt värdelösa.

Detta är en typisk B-film som man endast ser när det inte finns något annat på tv. Jag ångrar att jag började titta.

Betyg:

0/5

Kommentarer
Postat av: Fiia

Men Älskling! Det var inte ens en B-film, den var sämre än så! Synd man inte gick och la sig direkt...



Kyss på munnen!

2008-12-06 @ 12:53:49
URL: http://sofiaelinviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0